Nieuws December 2023

Aftellen naar de derby

De selectie van FC Barcelona trainde deze donderdagochtend ter voorbereiding op het duel van zondag tegen Girona

Er staat dit weekend een geweldige wedstrijd op stapel in het Estadi Olímpic Lluís Companys, als FC Barcelona mede-Catalaanse ploeg Girona ontvangt, die momenteel gezamenlijk leider is van La Liga, met vier punten voorsprong op Barça. Na een welkome pauze van twee dagen waren de spelers donderdagochtend terug in Ciutat Esportiva om zich verder voor te bereiden op de komende uitdaging.

De vaste spelers van het eerste elftal kregen op het veld van Tito Vilanova gezelschap van Cuéllar en Cubarsí van Barça Atlètic. Andreas Christensen mocht de sessie van vandaag om persoonlijke redenen overslaan.

FC Barcelona was dus binnen een week weer aan het werk in het Ciutat Esportiva met de Catalaanse derby in het verschiet - een wedstrijd die de winning streak op Montjuïc op de proef zal stellen.

Foto: www.fcbarcelona.com