Nieuws November 2015

Alles gericht op El Clásico

Waar de selectie normaal gesproken wel een dag vrij heeft in de week zal deze week iedere dag getraind worden en zal alles in het teken staan van El Clásico (de Klassieker).
Luis Enrique zal zijn internationals beetje bij beetje zien terugkomen in de loop van de week die volgt op de wedstrijden met hun nationale teams. Tijdens de week zal het team trainen op de Ciutat Esportiva Joan Gamper in de ochtend met uitzondering van maandag en donderdag, dan zal het team later op de dag trainen.

Het programma is als volgt.

Maandag 16 november 18.00 uur: Training op Ciudad Deportiva Joan Gamper

Dinsdag 17 november 11:00 uur: Training op Ciudad Deportiva Joan Gamper

Woensdag 18 november 11:00 uur: Training op Ciudad Deportiva Joan Gamper

Donderdag 19 november 18.00 uur: Training op Ciudad Deportiva Joan Gamper

Vrijdag 20 november 11.00 uur: Trainen op Ciudad Deportiva Joan Gamper

Zaterdag 21 november 18:15 uur: Real Madrid CF – FC Barcelona

Wilt u niets missen van de altijd razend spannende Spaanse Klassieker?
Kom dan gezellig met familie en/of vrienden naar de penyabijeenkomst om gezamenlijk op een groot scherm naar El Clásico te kijken!!

Neem er zo veel mee als u wilt, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Deze keer is het bij Number Four in het Stadion Galgenwaard van FC Utrecht.

Door het vroege tijdstip van de wedstrijd verwachten we veel kids bij de penyabijeenkomst!! Voor hen organiseren we om 17:00 uur de speciale Barça Quiz en natuurlijk sluiten we de penya na de wedstrijd weer af met een loterij weer tal van prachtige officiële Barça-prijzen!!

De hoofdprijs is een door Lionel Messi gesigneerd Barça shirt!!

Klik HIER voor alle informatie over penyabijeenkomst en uiteraard om u aan te melden!

U komt toch ook?