Nieuws September 2015

Barça in Rome

Dinsdagochtend is het team van FC Barcelona inclusief Technische Staf om 10:35 uur naar Italië gevlogen. In Rome speelt Barça een dag later het eerste UEFA Champions League duel van dit seizoen tegen AS Roma. De eerste wedstrijd in Groep E wordt in het Stadio Olimpico gespeeld om 20:45 uur.

Coach Luis Enrique heeft de volgende 20 spelers meegenomen naar Rome: Ter Stegen, Piqué, Rakitić, Busquets, Iniesta, Suárez, Messi, Neymar, Rafinha, Mascherano, Bartra, Munir, Alba, Sandro, S.Roberto, Adriano, Mathieu, Masip, Gumbau en José Suárez (keeper Barça B).

Douglas, Dani Alves, Bravo en Vermaelen zijn in Barcelona gebleven, net als de nog niet speelgerechtigde Arda Turan en Aleix Vidal.

Dinsdag 18:00 uur volgt de gebruikelijke pre-match persconferentie, waar deze keer naast coach Luis Enrique ook verdediger Jordi Alba de media te woord zal staan. OM 19:00 uur staat de training van een uur op het programma in het stadion van de Olympische Spelen van 1960 aan de oever van de Tiber rivier.

Video: www.fcbarcelona.cat