Nieuws Juli 2011

Barça speelt finale tegen Bayern München

FC Bayern München, gastheer van de Audi Cup, heeft dinsdagavond de wedstrijd tegen AC Milan gewonnen na strafschoppen. De beide ploegen waren na 90 minuten in evenwicht met een eindstand van 1-1, alleen de Duitsers namen de strafschoppen beter (5-3). Hierdoor speelt Barça woensdagavond om 20:45 uur de finale tegen FC Bayern München. De wedstrijd is live te volgen via het Twitter kanaal van uw Fan Club.

Bij AC Milan speelde twee oud Barça spelers mee, te weten Ibrahimovic en de Nederlander Mark van Bommel. De laatste was tot de kerst van 2010 actief voor FC Bayern München en daardoor werd er voor de wedstrijd nog op een passende manier afscheid genomen.

Ook was er nog een ontmoeting tussen twee andere Nederlands. Afellay kwam de bij AC Milan speelde, Clarence Seedorf tegen. De twee maakte een praatje met elkaar en omhelsden elkaar.