Nieuws Maart 2024

Belangrijke weken

Veel wedstrijden voor Barça in de komende weken. Allereerst morgen (zondagavond 21.00 uur) de zeer lastige uitwedstrijd naar Atlético. Barça staat 6 punten voor op Atlético en 1 punt achter Girona. Koploper Real Madrid staat 8 punten voor op FC Barcelona.

Heel erg belangrijk dat de punten meegaan naar Barcelona. Atlético verloor onlangs bij Cádiz maar wist zich wel te plaatsen voor de kwartfinale van de Champions League. Atlético is op dit moment niet echt in vorm met een gelijkspel uit bij Almería en een 3-0 verlies bij Athletic Club. Blijft natuurlijk een gevaarlijke ploeg. Een hoge concentratie is vereist.

Programma FC Barcelona voor de komende weken:.

Zaterdag 30-3 FC Barcelona – Las Palmas 21.00

Woensdag 10 april PSG – FC Barcelona 21.00 (hopelijk is Frenkie dan hersteld!!)

Zaterdag 13 april Cádiz – FC Barcelona 21.00

Dinsdag 16 april FC Barcelona – PSG 21.00

Zondag 21 april Real Madrid – FC Barcelona 21.00 (Pedri weer hersteld?) El Clásico

Zondag 28 april FC Barcelona – Valencia (aanvangstijdstip nog niet bekend)

Na de wedstrijd tegen Valencia zijn er nog 5 competitiewedstrijden (Girona, Sociedad, Almería, Rayo Vallecano en Sevilla).

Maar eerst maar eens goed de komende weken doorkomen. Het kampioenschap lijkt ver weg, Madrid is in vorm! PSG wordt een hele kluif maar het is geen onmogelijke opgave. Ons talentvolle elftal is tot veel in staat. En dan ook nog el Clásico. Al met al: om van te smullen.

Visca Barça!!!

Foto: fcbarcelona.com