Nieuws Juli 2009

Conflict Eto'o dreigt

Aanvankelijk leek er geen vuiltje aan de lucht en was Eto'o voornemens om zich maandag te melden op zijn eerste werkdag. Echter, nu is het FC Barcelona zelf die hier een stokje voor steekt. En zo dreigt er opnieuw commotie rond de Kameroener te ontstaan.

Naar eigen zeggen wil FC Barcelona spits Eto'o onder geen beding volgend jaar gratis uit Camp Nou zien vertrekken. Dit zou immers het geval zijn wanneer er geen tussentijds vertrek of contractverlening zou plaatsvinden. FC Barcelona heeft al een voorstel tot verlenging gedaan en officieel heeft Eto'o deze momenteel nog steeds in beraad.

Inmiddels heeft de club al te kennen gegeven dat Eto'o onder deze condities zich niet hoeft te melden aanstaande maandag. Momenteel lijkt de belangstelling van andere clubs ook wat te zijn afgenomen. Dus of de doelpunten van de Kameroener volgend jaar opnieuw in Camp Nou te bewonderen zijn, is nog maar zeer de vraag.