Nieuws Mei 2014

Copa Catalunya Finale

Woensdagavond om 21:30 uur kan Barça B de Copa Catalunya veroveren ten koste van Espanyol. Het team van Eusebio Sacristán bereikte de finale door dinsdag
13 mei jl. Girona met 2-3 te verslaan.

De coach van Barça B heeft de volgende wedstrijdselectie bekend gemaakt: Masip, Ortolá, Gómez, Patric, Ilie, Espinosa, Grimaldo, Babunski, Bagnack, Samper, Denis Suárez, Nieto, Lucas, Adama, Sandro, Munir, Roger Riera en Kaptoum.

Roger Riera en Wilfrid Kaptoum zijn nog Juvenil A spelers en krijgen de gelegenheid om ervaring op te doen bij Barça B.

De finale wordt gehouden in het Estadi Municipal de Montilivi van Girona FC.
Het stadion heeft een capaciteit van 9.286 zitplaatsen.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.