Nieuws Januari 2012

Drukke week

De ploeg van Guardiola kan zich opmaken voor de drukke week, met daarin twee wedstrijden. Een voor de Copa del Rey en de ander voor de competitie.

De eerste belangrijke wedstrijd is aanstaande woensdag, als in Mestalla Valencia de tegenstander zal zijn in de heenwedstrijd in de halve finale van de Copa del Rey. Zoals gebruikelijk in Spanje worden de wedstrijden in het bekertoernooi kort op elkaar afgewerkt en weten we dus al snel wie de finale zal gaan spelen in Mei.

Zaterdag staat er een thuisduel op het programma. In Camp Nou neemt de ploeg het dan op tegen Real Sociedad en zal er gewonnen moeten worden om het gat met Real Madrid, inmiddels opgelopen naar 7 punten, niet nog groter zal worden.