Nieuws Juli 2008

Eto’o meldt zich Zaterdag in Camp Nou

Nu Deco en Ronaldinho vetrokken zijn, blijft Barcelona alleen nog met de situatie Eto’o in de maag zitten. Niet gewenst door Guardiola, is het voor Samuel afwachten of er een goed bod komt om van club te veranderen. Volgens de Kameroener zijn er genoeg, maar zit er nog niets concreets tussen. Deze week was Eto’o voor publicitaire redenen in Tashkent, de hoofdstad van Oezbekistan. De hoofdstedelijke club Kuruchi had zelfs een miljoenenbod over voor de op een zijspoor belande spits. Samuel ging er niet op in en reisde weer naar Barcelona, alwaar hij zich zaterdag gewoon weer meldt op het trainingsveld van Camp Nou.
Een gesprek met Guardiola en Beguiristain zal er aan vooraf gaan. Zij willen weten wat precies de plannen van Eto’o zijn. In hoeverre kan ook voor Eto’o een snelle transfer in beweging worden gezet.
Naast Eto’o zullen zaterdag ook de nieuwe aankopen Keita en Alves voor het eerst mee gaan trainen.