Nieuws April 2012

Fanclub bestaat 13 jaar!

Gefeliciteerd met het 13-jarige bestaan van de fanclub!

Het is vandaag, 9 april 2012, precies dertien jaar geleden dat de Fan Club Barcelona werd opgericht. Buiten Catalonië is het met zo’n 1.300 leden de grootste fanclub van Barça en het aantal blijft groeien!

De fanclub slaat een brug tussen de Catalaanse club en haar Nederlandse en Belgische fans. Zo houden de website en de bijbehorende sociale media iedereen op de hoogte van het laatste Barça-nieuws. Voor de mensen die een keertje niet voor de televisie de blaugranas kunnen aanmoedigen, biedt de Twitter, met meer dan 1.700 volgers, een uitkomst: daar doet de fanclub live verslag van alle hoogtepunten van de wedstrijd!

Niet alleen online is de fanclub actief. De redactie streeft ernaar telkens weer een goedgevuld fanclubmagazine af te leveren dat als een cadeautje bij de fanclubleden op de deurmat valt. Ook worden er landelijke evenementen georganiseerd waar alle Barça-fans bijeenkomen wanneer Barça tegenover haar aartsrivaal Real Madrid staat in El Clásico. Daarnaast organiseert de fanclub fanreizen die garant staan voor een schitterend voetbalweekend met een bezoek aan Camp Nou, het Barça-museum en de voetbalshop, met als hoogtepunt een wedstrijd van Barça!

Als lid geniet u niet alleen van alle bovenstaande activiteiten, maar krijgt u ook tal van voordelen. Alleen al de ledenkorting voor een van de fanreizen is meer dan de contributie per seizoen. Naast uw eigen ledenkaart, krijgt u ook korting op het assortiment van de fan artikelen van Barça, via de webshop van de fanclub.

U bent van harte welkom bij de Fan Club Barcelona. Zonder haar leden zou de fanclub deze mijlpaal immers niet hebben kunnen bereiken.

Dat de fanclub nog vele jaren op deze voet mag blijven doorgaan!