Nieuws Oktober 2008

Fanclub wederom in Spaanse media

De Fan Club Barcelona is wederom in het nieuws geweest in Spanje. De Spaanse sportkrant 'Mundo Deportivo' besteedde op 10 oktober jl. een groot stuk aan het interview dat de fanclub had met Xavi Hernandez voor de meest recente uitgave van ons magazine.

Dit geeft maar weer eens aan hoe er in Spanje tegen de fanclub algemeen en ons magazine in het bijzonder aangekeken wordt. Deze berichtgevingen vinden volledig onafhankelijk plaats, waarbij de vertaling ook nog eens volledig voor eigen rekening is genomen. Voor de spaanstaligen onder ons is het artikel in zijn geheel terug te lezen onder de rubriek 'over Fan Club Barcelona', bij de subrubriek 'fanclub in het nieuws'.

Alweer een enorm motiverende reden om door te gaan met het uitbrengen van ons magazine!