Nieuws Juni 2011

Futsalteam op schema voor titel

Het zaalvoetbalteam van FC Barcelona, Barça Alusport, ligt op schema voor de titel. In een best-of-five finale, staat de ploeg met 2-1 voor.

Vrijdagavond won de ploeg met 1-4 bij Caja Segovia. De wedstrijd hiervoor wonnen de Catalanen met 4-2, de eerste partij ging met 2-3 verloren. Zondagavond om 19.00uur is de vierde wedstrijd en dit kan tevens de beslissende zijn. Als Barça deze wint, staat het namelijk met 3-1 voor en dan kan Caja Segovia niet meer gelijk komen. De eventuele laatste partij is op 25 juni.
De prestaties van deze ploeg, maar ook de titel van de basketbalploeg, geven aan dat Barça meer dan een club is. Niet alleen het voetbalteam is dus succesvol, ook de andere sportploegen boeken succes.