Nieuws November 2013

Geslaagde Penya bijeenkomst in Amsterdam

Rond de Champions League wedstrijd Ajax - FC Barcelona van dinsdag 26 november heeft de Fan Club Barcelona een penyabijeenkomst georganiseerd in restaurant B-Eat tegenover de ArenA in Amsterdam.

De deuren van B-Eat gingen om 16.00 uur open. Meteen kwamen leden van de fanclub binnen om hun gewonnen kaarten op te halen en zich voor het buffet aan te melden. Leden die de wedstrijd op het scherm kwamen bekijken druppelden binnen. Naarmate het begin van de wedstrijd dichterbij kwam, meldden ook de meegereisde fans uit Spanje zich. Dit resulteerde in gezellige taferelen, zoals het gezamenlijk inzetten van Cant del Barça.

De leden van de fanclub die een kaart hadden bemachtigd, vertrokken hierna richting de Amsterdam ArenA om samen met de Catalanen van de wedstrijd te genieten. Bij B-Eat bleef een leuke groep achter om samen naar de wedstrijd te kijken.

Na de wedstrijd keerden de leden van de fanclub terug voor de derde helft, met als afsluiter de gebruikelijke verloting. Hierna keerde iedereen weer huiswaarts.