Nieuws December 2010

Goed nieuws voor Milito en Jeffren!

Sinds deze donderdag kan Pep Guardiola weer rekenen op Milito en Jeffren, die beiden te horen hebben gekregen hersteld te zijn van hun blessures. Dat was dus goed nieuws op deze een na laatste dag van 2010.
Vlak na de training van donderdagochtend liet de medische staf van de club weten dat zowel Gaby Milito als Jeffren Suárez hersteld zijn van de blessures waar ze lange tijd mee worstelden.

Iedereen herinnert zich wel Milito’s blessure in de eerste helft - in de 39e minuut - van de wedstrijd tegen Ceuta (5-1) op 10 november, wat de return was van de Copa del Rey. De Argentijn moest gedwongen naar de kant wegens een dijbeenblessure waar hij meer dan een maand mee kampte, nadat hij net hersteld was van een ander kwetsuur.

Jeffren, daarentegen, verrekte zijn linker beenspier in het Champions League duel tegen Rubin Kazan op 7 december (2-0). De speler raakte geblesseerd in de 11e minuut en moest tot zijn grote teleurstelling gewisseld worden.