Nieuws Augustus 2012

Goede herinneringen aan ‘The Red Devils’

Woensdagavond om 20:00 uur ontmoeten Manchester United en FC Barcelona elkaar in Zweden: een herhaling van de Champions League finales van 2009 en 2011. Daarnaast speelden de twee clubs ook al twee keer eerder vriendschappelijk tegen elkaar in de Verenigde Staten. Waar Barça de twee CL-finales wist te winnen van de United, won het team van Sir Alex Ferguson de twee oefenwedstrijden van FC Barcelona.

Na deze vriendschappelijke wedstrijd volgt er nog een op 11 augustus tegen Dinamo Boekarest voordat de Primera División van start gaat. FC Barcelona zal haar seizoensdebuut maken tegen Real Sociedad op zondag 19 augustus om 21:00 uur.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen @PenyaBarcelona. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook en Hyves van de Fan Club Barcelona.