Nieuws December 2011

Het nieuwe magazine is uit!

Het tweede fanclubmagazine van dit seizoen is verschenen. Het is dit keer een extra bijzonder nummer, dat samenvalt met het 12½-jarig bestaan van de fanclub (formeel op 9 oktober j.l.). Het betreft hier namelijk de 50ste editie sinds de oprichting van de fanclub in 1999. Het is om die reden een majestueus magazine met een "gouden" randje, waarvoor we onze partner Drukkerij Vijgenboom uit Venlo erg dankbaar zijn.

We beginnen deze speciale uitgave met een interview met baltovenaar Andrés Iniesta en vervolgens een special over Thiago Alcántara, waarna de drie grootste scherpschutters van Barcelona aan bod komen. We gaan verder met een artikel over de, in meer opzichten, succesvolle penyabijeenkomst, steken een 'hart onder de riem' van de revaliderende Ibrahim Afellay en gaan terug in de tijd naar de gouden generatie van 1987. Na de mooie middenposter van het Team een historische kijk op 50 magazines, een special over het Barça Huis in Japan en een relaas over de Champions League avonturen van zaalvoetbalteam Eindhoven. Daarna volgt een verslag van de dikbezette fanreis in oktober, is er wederom aandacht voor de vele records van Barça, zetten we de rubriek 'ontdek Barcelona voort en sluiten we af met een exclusief interview met ex-Barçaspeler en thans Feyenoorder Dani Fernández.

Bekijk het magazine... (het "laden" duurt even, maar u krijgt dan ook iets moois te zien!)