Nieuws December 2016

Het nieuwe magazine is uit!

Gisteren is de nieuwste editie van het magazine naar de post gebracht. De meeste van de leden zullen het blad dus vandaag op de deurmat zien vallen.

In dit winternummer pakken we deze keer uit met een uitgebreide spread over Europees topschutter Luis Suárez. Tevens blikken we met een interview en een spread terug op de weg die Andrés Iniesta bewandelde naar zijn 600 officiële wedstrijden voor FC Barcelona, kunt u lezen over het bezoek dat de fanclub bracht aan de boekpresentatie van Sierd de Vos en genieten we met een fotocollage na van een zeer geslaagde Sinterklaas-editie van de penyabijeenkomst.

Tot slot hopen we u enige inspiratie te bieden voor de feestdagen, want er komt een flink aantal Barça- dan wel voetbalgerelateerde boeken aan bod, waaronder de bijzondere autobiografie van Johan Cruijff.

Bekijk het magazine... (Het 'laden' duurt even!)