Nieuws Juni 2017

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste van de leden zullen het blad dus morgen op de deurmat zien vallen.

In het laatste magazine van dit seizoen kijken we uitgebreid terug op de campagne 2016-2017, die vooral werd gekenmerkt door wisselvalligheid en resulteerde in het behalen van de Spaanse Supercup en de Copa del Rey. Uiteraard nemen we afscheid van Luis Enrique en geven we u een korte introductie van zijn opvolger, Ernesto Valverde.

Tevens staan we, samen met Charly Rexach en Bakero, stil bij het 25-jarige jubileum van die ene avond op Wembley, toen Ronald Koeman Barça de eerste Europacup I ooit bezorgde. Verder bieden we u een portret van superster Neymar Jr, een prachtige middenposter van Jasper Cillessen en een interview met Frank de Boer. Ook kijken we terug op de penyabijeenkomst in Dordrecht, het bezoek van de fanclub aan Ziggo Sport, twee geslaagde fanreizen naar Barcelona en nog veel meer.

Klik hier voor een sneak peak van het nieuwe magazine. (Het 'laden' duurt even!)