Nieuws Oktober 2017

Het nieuwe magazine is uit!

Maandag is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste van de leden zullen het blad dus vandaag op de deurmat zien vallen.

Zoals gebruikelijk met het eerste magazine van een nieuw voetbalseizoen kijken we volop naar wat de zomer ons heeft gebracht en wat de nieuwe campagne ons gaat brengen. We nemen afscheid van Neymar Jr. en verwelkomen naast de nieuwe coach Ernesto Valverde ook Gerard Deulofeu, Nélson Semedo, Paulinho en topaankoop Ousmane Dembélé. Onze Nederlandse trots Lieke Martens mag in dit rijtje natuurlijk niet ontbreken!

Naast de gebruikelijke spelersportretten en dubbelzijdige uitklapposter zetten we een aantal rubrieken ook deze jaargang voort, zoals Camp Nou Nieuws en de sporttakken van FC Barcelona. Ook kijken we vooruit naar de groepsfase van de Champions League, vertellen we u iets meer over het Japanse Rakuten, de kersverse hoofdsponsor van Barça, én bieden we u een exclusief tipje van de sluier voor een aanstaande publicatie van Edwin Winkels, een reisgids voor Catalonië & Barcelona die in november zal verschijnen.

Klik hier voor een sneakpeak van het nieuwe magazine. (Het 'laden' duurt even!)