Nieuws December 2017

Het nieuwe magazine is uit!

Donderdag is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste van de leden zullen het blad dus vandaag op de deurmat zien vallen.

Voor het laatste magazine van dit kalenderjaar heeft de redactie zich voor de cover en openingsspread laten inspireren door de gouden Leo Messi, die voor de vierde keer de Europese topschuttersprijs in ontvangst heeft mogen nemen. Lieke Martens komt aan het woord in een interview en prijkt op de middenposter en daarnaast ging de redactie op pad om zowel Johan Neeskens als Edwin Struis te interviewen. Uiteraard ontbreekt de Catalaanse onafhankelijkheidsstrijd niet met een terugblik op de wedstrijd van Barça zonder thuispubliek en een uitgebreide analyse van onze 'man ter plaatse', Norbert Bodegom.

Ook introduceren wij twee nieuwe rubrieken: ‘Spotlight op La Masía’, om u kennis te laten maken met voetbaltalenten in Barça’s jeugdopleiding, en ‘Medisch Barça’ van sportarts Jos Benders. Tot slot hopen wij u ook vaker mee terug in de tijd te mogen nemen met een reeks artikelen ‘Hoe is het met...?’, waarin een oudgediende aan bod komt. In deze editie bijt Johann ‘Hans’ Krankl het spits af.

Klik hier voor een sneakpeak van het nieuwe magazine. (Het 'laden' duurt even!)