Nieuws April 2018

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (vrijdag) is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste van de leden zullen het blad dus morgen (zaterdag) op de deurmat zien vallen.

In het derde magazine van dit seizoen is rijgen we het verleden en heden aaneen. Zo blikken we vooruit op de aanstaande bekerfinale tussen FC Barcelona en Sevilla. Met Jordi Alba dromen we over een nieuwe triplete, maar denken we ook aan een eventueel afscheid van Andrés Iniesta. Ook het nabije en verre verleden komen aan bod, zoals de afgelopen wintertransferperiode met een voorstelronde van de aankopen Philippe Couthinho en Yerry Mina.

We nemen afscheid van zowel de vertrokken Javier Mascherano, als Enrique “Quini” Castro, de ex-blaugrana die op 27 februari jl. op 68-jarige leeftijd is overleden. Tot slot bieden we u, naast de gebruikelijke rubrieken en een prachtige middenposter, een relaas over de eeuwige rivaliteit tussen Barça en stadsgenoot Espanyol, een introductie van een nieuw boek over Johan Cruijff, inclusief interview met medeschrijfster Vrougje Fikke, en het verhaal over de overname van de Barcelona Fanshop.

Klik hier voor een sneakpeak (het 'laden' duurt even!).