Nieuws December 2018

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (donderdag) wordt de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen (vrijdag) op de deurmat zien vallen.

Met trots presenteren we ons tweede nummer van het seizoen, waarin uiteraard de volle aandacht wordt gegeven aan de twee unieke ontmoetingen tussen FC Barcelona en PSV in de groepsfase van de Champions League. De fanclub was bij beide wedstrijden aanwezig en maakte de nodige belevenissen mee. Als gastheer van een bestuursdiner, als organisator van een socio-verzamel-evenement en het hoogbezoek van Barça aan Eindhoven, alles is uitgebreid terug te vinden in een met mooie foto’s voorzien artikel. Qua kampioenenbal mogen we in ons magazine uiteraard ook het puike optreden van de blaugranas op Wembley bij Tottenham in Londen niet vergeten, een nu al historische wedstrijd, waarin de Braziliaan Arthur Melo doorbrak als de nieuwe Xavi.

In het hoofdinterview is Marc-André ter Stegen duidelijk over de problematiek in de verdediging, de linie waar het dit seizoen nog niet helemaal loopt.. “Het moet gewoon beter,” aldus de onbetwiste goalie, die onze landgenoot Cillessen maar weinig kans tot spelen laat. In de vaste rubrieken geven we aandacht aan de prestaties van de Barça dames in de Champions Leaque, maken we een uitstapje in Catalonië en kijken we bij de succesvolle buren van Girona, worden de fanreizen belicht en de mooie Clásico avond in de herfstvakantie.

Doordrenkt van mooi fotowerk hopen we u weer veel lees- en kijkplezier te geven!

Klik hier voor een mooie vooruitblik! (Het 'laden' duurt even!)