Nieuws April 2021

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (donderdag) is de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen op de deurmat zien vallen.

Namens de redactie kunnen we u mededelen dat het tijdbestek, waarin dit prachtige magazine gemaakt is, waarschijnlijk het kortste ooit is geweest. De wens om met artikelen uit te pakken rond de voorzittersverkiezing, de nieuwe voorzitter Joan Laporta en de aankomende klassieker tegen Real Madrid gaf de redactie genoeg ingrediënten om aan de bak te gaan.

Het resultaat mag er zijn, alsof de nieuwe uitstraling van een nieuwe voorzitter en de continue betere prestaties van zowel de mannen- als vrouwenselectie de pen automatisch het werk liet doen. Het magazine is een teamprestatie geworden waar we trots op zijn.

Het is een mooie mix van actuele artikelen over onder andere Joan Laporta, talent Ilaix Moriba en een vooruitblik op de finale van de Copa del Rey en een heerlijke terugblik als voorbeschouwing op el Clásico en de rugnummers van de Barça-spelers. Uiteraard ontbreken Cruijff en Messi ook dit keer niet, de een blijft voor altijd voortleven, de ander is met zijn ontelbare records simpelweg The GOAT.

Bekijk een preview van het magazine...