Nieuws Juni 2021

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (dinsdag) is de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen op de deurmat zien vallen.

De redactie is er, aan het eind van een turbulent seizoen, in geslaagd een zeer speciaal nummer in elkaar te draaien. Allereerst prijkt er, voor het eerst in de 22 jaargangen, een damesspeelster op de cover! Lieke Martens heeft het meer dan verdiend! Ze heeft ons allemaal opnieuw versteld laten staan van haar talenten. Haar prestaties en die van haar teamgenoten overschaduwden de mannenselectie. FCB Femení won de Triplet en dat mag geweten worden. De dames komen daarom ruimschoots aan bod.

Uiteraard staan we ook uitgebreid stil bij de knappe prestatie van Koeman en zijn manschappen met het winnen van de Copa del Rey. Gelukkig is de lucht rondom zijn positie inmiddels geklaard en hopen we allemaal dat Ronald met de juiste verse aanwas volgend seizoen het prestige van de Club kan opvijzelen.

Mooi zijn ditmaal de tijdloze artikelen. Ook informeren wij u omtrent de in september startende musical over Johan Cruijff. Kortom, geniet van al het moois! Er is opnieuw veel tijd en clubliefde in deze bijzondere editie gaan zitten!

De 'bladerversie', waarmee normaliter een 'sneak peak' te nemen is, is op dit moment helaas niet beschikbaar.