Nieuws November 2019

Hete zomer voor diverse Barça internationals.

De wedstrijden in de kwalificatie reeks voor EURO 2020 de afgelopen dagen, hebben er voor zorg gedragen dat diverse internationals van Barça een hete (o.a. speel locatie) en lange voetbal zomer tegemoet gaan.

Frenkie heeft zich met Nederland geplaatst dankzij een gelijkspel in een zeer matige wedstrijd in en tegen Noord-Ierland. In dezelfde poule kwalificeerde zich ook Duitsland van keeper Ter Stegen zich als groepshoofd en wellicht krijgt Ter Stegen nu de kans om zich op het EK te bewijzen als eerste keeper van Duitsland.

Ook het Kroatië van Rakitić deed goede zaken door zich te plaatsen middels een overwinning tegen Slowakije.

Busquets met Spanje evenals Lenglet en Umtiti voor Frankrijk plaatsten zich vrij eenvoudig voor het EK en Semedo kan zich met Portugal dit weekend alsnog plaatsen.

Leuk en uitdagend voor de vele internationals, als het maar geen kwetsuren gaat opleveren voor het seizoen 2020/2021.

www.fcbarcelona.com