Nieuws Juli 2009

Interesse in Fabregas is serieus

Voorzitter Joan Laporte heeft officieel verklaard dat het de bedoeling is van de club om de Barca-jeugdspeler Cesc Fabregas, die al een aantal jaren bij Arsenal speelt, nog deze zomer terug te halen.
Dit is niet alleen zijn wens, maar ook die van Technisch Directeur Txiki Beguiristain en coach Pep Guardiola.
Fabregas vertrok in 2003 naar Engeland, nadat hij zijn jeugd bij de Catalanen had doorgebracht. Hij is bij Arsenal uitgegroeid tot een leider en de spil van het elftal. In het Spaansde elftal vormt hij met Xavi en Iniesta het middenveld.

Het zal niet makkelijk worden om hem los te weken bij de Engelse club en Laporta heeft er geen ruzie met Arsenal voor over, maar heeft angegeven hiervoor mer dan zijn best te doen.