Nieuws Maart 2016

Johan Cruijff overleden!

Vandaag bereikte ons het verschrikkelijke nieuws dat Johan Cruijff op 68-jarige leeftijd, omringd door zijn familie en na een felle strijd tegen kanker, in Barcelona is overleden.

Nog niet zo lang geleden zei Johan zelf dat hij de strijd aan het winnen was. Mede daarom komt dit trieste nieuws erg onverwacht.

Voor de fanclub was Johan natuurlijk erg speciaal. Niet alleen zijn alle leden groot fan van hem, maar sinds 2006 was Johan ons zeer gewaardeerd erelid. Wat ons betreft blijft hij dat ook postuum. Bovendien heeft de fanclub al vele jaren een goede band met Johan's Foundation.

Wij wensen Danny, de kinderen en kleinkinderen, overige familie en verder iedereen die van Johan hield heel erg veel sterkte!!

Johan, we zullen je erg missen!!