Nieuws September 2012

Jordi Alba weer aan het trainen

Donderdagochtend trainden de spelers van FC Barcelona weer na hun overwinning op Spartak Moskou in de Champions League (3-2). Zoals altijd draaide de eerste training na een wedstrijd om het herstellen van de inspanningen van de avond ervoor, al was het oog toch ook al gericht op de thuiswedstrijd van aanstaande zaterdag tegen Granada.

Jordi Alba was eerder getroffen door de griep en trainde de afgelopen dagen apart van de groep om daarvan te herstellen. Hij miste daardoor de wedstrijden tegen Getafe en Spartak Moskou, maar donderdagochtend meldde hij zich weer bij de coach en zijn teamgenoten en trainde hij weer volop mee.

Cristian Tello, Sergi Roberto, Miguel Bañuz en Carles Planas van Barça B completeerden de trainingsgroep. Gerard Piqué meldde zich, na het onfortuinlijke verstuiken van zijn voet tegen Spartak, in de ziekenboeg van de Club, waar teamgenoten Carles Puyol, Andrés Iniesta, Marc Muniesa, Éric Abidal en Isaac Cuenca zich ook nog altijd bevinden.