Nieuws Augustus 2013

Kaarten Ajax-Barcelona en v.v.

Nu Barcelona in de poulefase van de Champions League Ajax heeft geloot, worden we overspoeld met vragen over de beschikbaarheid van kaarten. We kunnen hier het volgende over meedelen:

Zowel voor de thuiswedstrijd (18-9) als voor de uitwedstrijd (26-11) is de fanclub, in samenwerking met reizenpartner NBD Sports, (zeer) druk doende om te kijken of er kaarten beschikbaar komen. Op dit moment kunnen we daar dus nog geen mededelingen over doen.

Mochten er kaarten beschikbaar komen, dan zal dat naar verwachting een beperkt aantal zijn. De eerste 4 kaarten zullen, als te doen gebruikelijk, beschikbaar worden gesteld aan de hardwerkende vrijwilligers van de fanclub. Overigens is het daarbij ook een vaste regel dat zij deze kaarten gewoon betalen. Vanwege hun grote inzet voor de fanclub krijgen ze echter het voorkeursrecht.

Indien er meer kaarten beschikbaar komen, zullen wij dit laten weten via de wekelijkse Email Nieuwsdienst, dan wel via een tussentijdse nieuwsbrief. De kaarten die beschikbaar komen, zullen in eerste instantie echter voorbehouden zijn aan leden van de fanclub. Aanvragen voor kaarten kunnen overigens pas ingediend worden als er daadwerkelijk kaarten beschikbaar zijn. Indien te zijner tijd de vraag het aanbod overstijgt, zal er een loting plaatsvinden.

Overigens is onze reizenpartner NBD Sports ook bezig om te kijken of er een (kleine) fanreis kan worden georganiseerd naar de wedstrijd Barcelona - Celtic op 12 december.