Nieuws September 2012

Keita blijf Barça volgen

Middenvelder Keita besloot aan het einde van vorig seizoen een punt achter zijn Barça periode te zetten. De Malinees vertrok transfervrij naar China waar hij op dit moment uitkomt voor Dalian Aerbin. In China mist Keita geen moment van zijn liefde Barcelona: “Ook al speel ik in China ik volg mijn oude club nog steeds want ze hebben me veel gegeven. Ik slaap dan ook vaak laat om de wedstrijden te zien”. Barcelona heeft Song aangetrokken als vervanger voor Keita: “Song is een geweldige vent en een zeer goede speler. Barça is niet gemakkelijk om snel een perfect aan te passen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het hem zal lukken”. Keita had zeker moeite Camp Nou te verlaten: “Het was een moeilijke beslissing om de club te verlaten, maar we hebben de beste beslissing gemaakt. Voor mij was het een eer om 4 jaar bij Barça te spelen, ongelofelijk”.