Nieuws November 2015

Kom El Clásico met ons kijken!

Natuurlijk organiseert de Fan Club Barcelona weer een penyabijeenkomst rondom Real vs. Barça voor haar leden en introducés. We hopen met zoveel mogelijk fans uit de Lage Landen de blaugranas aan te moedigen wanneer zij zich in het hol van de leeuw begeven!

Op een groot scherm kijken we bij het Number Four in het Stadion Galgenwaard van FC Utrecht de wedstrijd. De zaaldeuren gaan om 15:30 uur open.

Speciaal voor de kinderen is er een Barça Quiz, krijgt de mooist uitgedoste (kleine) Barça-fan een speciale prijs én na afloop van de wedstrijd hebben we natúúrlijk de grote loterij met als hoofdprijs een door

Leo Messi gesigneerd shirt!

De toegang bedraagt slechts vijf euro per persoon, wat u toegang geeft tot het evenement inclusief drie loten voor de loterij en deelname aan de blinde voetbalpool.

Er is nog plek, dus kom met familie en vrienden, uitgedost in blaugrana, naar Utrecht! De kleur wit is, zoals u wel begrijpt, niet welkom ;)

Meld u snel HIER aan voor de penyabijeenkomst en kom vanavond de Spaanse klassieker met ons kijken!