Nieuws November 2013

Last minute aanmelden!

Vanavond om 20:45 uur is het eindelijk zo ver:

Ajax - FC Barcelona

Het is mogelijk om last minute aan te melden voor de speciale penyabijeenkomst bij B-eat naast de Amsterdam ArenA! Het restaurant is gevestigd boven de hoofdentree van het Ziggo Dome en is bereikbaar via een grote trap vanaf het plein voor de ArenA.

B-eat regelt een groot scherm zodat u en uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. daar de wedstrijd kunnen kijken. Daarnaast is er ook een aantal tv-schermen beschikbaar, zodat er voor een ieder goed zicht is op de wedstrijd.

De zaaldeuren gaan om 16.00 uur open.
Alle Barça-fans zijn van harte welkom bij B-eat!

Voor diegene die naar de wedstrijd gaan is B-eat geopend om voor de wedstrijd met de andere Blaugrana's een drankje te doen of gebruik te maken van het Indische buffet. B-eat ligt direct naast de Amsterdam ArenA waardoor er voldoende tijd is om op tijd uw stoel op te zoeken in het uitvak van het stadion.

U kunt zich hier direct aanmelden!!

Zeg het voort, zeg het voort!!!