Nieuws Maart 2011

Meld je aan voor El Clásico!

De fanclub organiseert weer, voor de leden en hun introducés, een penyabijeenkomst in het weekend van 16-17 april om gezamenlijk naar de wedstrijd Real Madrid - FC Barcelona te kijken.

Voordat de wedstrijd begint is het mogelijk om (gratis) door het Kyocera Stadion van ADO Den Haag rondgeleid te worden. De penyabijeenkomst wordt gehouden in de zaal 'Residentie Club'.

Het is ook weer mogelijk om deel te nemen aan het buffet. De kosten voor het Indische buffet zijn zoals gebruikelijk € 15,- per persoon.

U kunt zich hier aanmelden voor de penyabijeenkomst in Den Haag. De entree is € 5,00 en daarvoor krijgt u bij aankomst drie loten voor deelname aan de loterij (met weer hele mooie prijzen) en één lot voor deelname aan de blinde pool.

Kledingvoorschrift: Blaugrana en in ieder geval niet de kleur wit.