Nieuws Juni 2013

Messi`s tour gaat van start

Zaterdagnacht begint het Messi and Friends project. De Argentijnse wereldster speelt in een week 4 wedstrijden met zijn 'vrienden'.

Heel veel voetballers onderbreken hun vakantie om te spelen met, of tegen de beste voetballer van de wereld. Zaterdag 29 juni spelen Abidal, Mascherano, Materazzi, Demichelis, Bojan, Agüero en Robinho mee in Medellin een stad in Colombia.

Op 2 juli staat er een mooi duel om het programma in Lima, de hoofdstad van Peru. Dan speelt Messi namelijk tegen Neymar. Sergio Busquets, Abidal en Mascherano zijn ook namens Barça aanwezig. Goddelijke Kanaries Julio César en David Luiz spelen ook mee mits zij fit zijn.

Na de wedstrijd vertrekken de voetballers naar de Verenigde Staten om daar op woensdag 3 juli te gaan spelen. In Los Angeles staan o.a. blaugranas Piqué, Pinto, Mascherano, Cesc, Song, Busquets en Abidal op het veld. Ook de broertjes Dos Santos, Boateng en Lewandowski verlenen hun medewerking voor het goede doel. De laatste wedstrijd staat gepland voor zaterdag 6 juli in Chicago. Daar geven Henry en Jordi Alba acte de présence.