Nieuws Maart 2011

Mogelijk eis tot financiële vergoeding

Sportkrant 'El Mundo Deportivo' meldt dat FC Barcelona zich beraad om een eis tot financiële vergoeding van Real Madrid te eisen. Laatstgenoemde club zou namelijk zijn bedenkingen hebben geuit over vermeend doping gebruik binnen de selectie van FC Barcelona.

Hoewel deze bedenkingen niet vanuit de club zijn gekomen maar gemeld zijn door een radiostation, beraadt FC Barcelona zich er toch over om financiële compensatie te eisen van Real Madrid. Onduidelijk is of de club ook daadwerkelijk over bewijzen kan beschikken.

In ieder geval heeft FC Barcelona besloten om een onderzoek te starten naar welke schade de club heeft opgelopen door deze beschuldigingen. De kosten hiervoor zullen ook op de club uit Madrid verhaald gaan worden.