Nieuws Februari 2012

Pinto, Keita en Pedro trainden met Barça B

De drie spelers van het eerste elftal van FC Barcelona die niet opgeroepen zijn voor een interlandwedstrijd trainden maandag mee met Barça B onder leiding van Eusebio Sacristán en Josep Guardiola.

De eerste interlandperiode van 2012 zorgt ervoor dat bijna het gehele team van Josep Guardiola Barcelona verlaten heeft. Alleen Pinto, Keita en Pedro zijn achter gebleven en trainden daarom met Barça B mee in het Ciutat Esportiva. Na deze training heeft Guardiola het drietal vrij gegeven tot donderdag. Dan worden alle internationals terug verwacht in Barcelona en meldt iedereen zich om 18:00 uur voor de eerste training ter voorbereiding op de competitiewedstrijd tegen Sporting Gijón; aanstaande zaterdag om 20:00 uur in Camp Nou.