Nieuws Juli 2009

Ribery en Villa de twee grote ijzers in het vuur

Franck Ribery en David Villa zijn op dit moment bij Barcelona de twee grote speerpunten op het transfergebied.
Vice-president Jaume Ferrer heeft gezegd dat als Guardiola wil dat Ribery naar de club komt, zij er alles aan zullen doen on dat ook te bewerkstelligen. Juist nu Real Madrid heeft aangegeven min of meer af te haken bij een eventueel vertrek van Ribery uit München, doet Barcelona in deze strijd een extra duit in het zakje.

Voor de andere beoogde toptransfer, David Villa van Valencia naar Barcelona, zijn er nog steeds onderhandelingen gaande. Txiki Beguiristain is volop met Valencia in de slag, hoewel het enigszins onduidelijk is, wie wat heeft te zeggen bij die club. Ferrer is optimistisch dat Villa naar Barcelona komt.