Nieuws Maart 2013

Schema voor aankomende week

Na twee nederlagen tegen Real Madrid moet FC Barcelona de rug rechten. De competitie is nog niet gespeeld, en vooral de return in de Champions League is zeer belangrijk.

Maandag en donderdag hebben de spelers een rustdag om bij te komen van het overvolle schema. Dinsdag, woensdag (2x) en vrijdag wordt er getraind op het Ciutat Esportiva. Zaterdag is er in de ochtend een laatste training in voorbereiding op de wedstrijd tegen Deportivo La Coruña. De wedstrijd die om 20.00 uur begint, zal worden bijgewoond door een delegatie Nederlanders van de fanclub. Er zijn nu nog acht plaatsen beschikbaar! Mocht u mee willen, kijk dan even bij programma en prijzen.

Zondag na de wedstrijd tegen Deportivo wordt het vizier alweer gericht op de return in de Champions League op dinsdag. Ook voor deze wedstrijd zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. De spelers kunnen de steun van de supporters goed gebruiken om de 2-0 nederlaag in Milaan weg te poetsen.