Nieuws Mei 2011

Selectie bekend voor Malaga uit

Guardiola heeft besloten om Valdés, Messi, Xavi, Iniesta, Villa, Puyol en Piqué thuis te laten voor de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Malaga. Dit besluit heeft hij genomen om deze spelers te sparen voor de Champions League finale van volgende week zaterdag. De spelers die niet meegaan naar Malaga, krijgen geen vrij, maar moeten zich zaterdag ochtend melden om te trainen. Deze trainingssessie zal dan gericht zijn op de finale van 28 mei.

Voor de wedstrijd tegen Malaga, welke zaterdag om 18:00 uur wordt gespeeld ziet de selectie er als volgt uit: Pinto, Oier, Busquets, Pedro, Bojan, Maxwell, Afellay, Adriano, Alves, Abidal, Keita, Mascherano, Jeffren, Fontàs, Thiago, Dos Santos, Bartra en Roberto. De wedstrijd wordt door Sport 1 Live uitgezonden en mocht u de wedstrijd niet via de televisie kunnen volgen, dan kunt u de wedstrijd ook volgen via twitter @penyabarcelona

Overigens kregen de Brazilianen Alves en Adriano voor de training van vanmorgen te horen dat ze opgeroepen zijn voor het Braziliaanse elftal, om oefenwedstrijden tegen Nederland en Roemenië te spelen op 4 en 7 juni.