Nieuws Mei 2019

Ter Stegen in eigen woorden

Ik ben nu gekomen aan het eind van mijn 5de jaar en in die tijd heb ik met trots 190 wedstrijden het Blau Grana mogen dragen. Het 2018/2019 seizoen is tot een eind gekomen en voor mij geldt dat dubbel, want ik zal door knieproblemen niet uitkomen voor het nationale team van Duitsland. Ik ben volledig gefocust op mijn herstel en werk hard om zo snel mogelijk 100% hersteld te zijn.

Het seizoen was zwaar en ik kijk uit naar de zomervakantie om te ontspannen. We hebben ons doel bereikt om kampioen van La liga te worden met een groot verschil op onze rivalen.We hebben hard gewerkt om de trofee in handen te krijgen en we hebben dit samen met de fans gevierd in Camp Nou. Dit is onze 4de La Liga Titel in 5 jaar en de 8ste in 11 jaar tijd. Dat is een hele mooie verdienste!

Desalniettemin, ben ik net als mijn teamgenoten, de club en de fans teleurgesteld dat het seizoen zo is geëindigd, te meer omdat we er allemaal meer van hadden verwacht.

Als eerste het Champions League duel tegen Liverpool op Anfield, waar wij simpelweg het hebben laten afweten en niet goed genoeg waren.En daarna de wedstrijd in de Copa tegen Valencia.

Maar onze focus ligt op volgend seizoen, want een Blau Grana geeft nooit op!.

Foto:www.fcbarcelona.com