Nieuws September 2011

Tijd voor de Champions League

Zondagochtend stond de training in het teken van de voorbereiding op de Champions League wedstrijd van aanstaande dinsdag tegen AC Milan. Door de competitiewedstrijd van gisteravond tegen Real Sociedad, was het vooral een hersteltraining en om de gedachten over het 2-2 gelijkspel om te zetten.

Ook vier spelers van Barça B trainde mee met de groep van Guardiola: Oriol Rosell, Lobato, Gustavo, en Masip. Eusebio had hen niet opgenomen in zijn selectie voor de competitiewedstrijd, zondagavond 20:00 uur, van Barça B tegen Deportivo de La Coruña in het Mini Estadi van FC Barcelona.

De training begon met een cirkel van spelers rond de nummer 22 op het trainingsveld om zo Éric Abidal te feliciteren met zijn 32e verjaardag. De Champions League bal werd gebruikt in de training.

De volgende training van Barça is maandag om 19.15 uur in Camp Nou. Voor die training is een persconferentie waarbij eerst één van de spelers zal verschijnen, gevolgd door Pep Guardiola.