Nieuws December 2020

Update Coutinho

Testen hebben laten zien dat de middenvelder een blessure heeft aan de meniscus in zijn linkerknie

De tests uitgevoerd op Philippe Coutinho hebben aangetoond dat de middenvelder een blessure heeft aan de meniscus in zijn linkerknie. Voor de behandeling is arthroscopische chirurgie nodig, die de komende dagen zal plaatsvinden.

De Braziliaan kwam in de 66e minuut in het veld tegen Eibar in de plaats van Miralem Pjanic, maar kon de wedstrijd niet voltooien vanwege zijn blessure die hij in blessuretijd in de tweede helft opliep, waardoor Barça met 10 man achterbleef nadat ze al hun vijf toegestane wisselspelers gebruikt hadden.

Dit seizoen speelde Philippe Coutinho 14 wedstrijden voor Barça, scoorde drie goals en creëerde twee assists.

Foto: www.fcbarcelona.com