Nieuws Januari 2018

Verhuur Arda Turan

FC Barcelona en Istanbul Basaksehir FK hebben overeenstemming bereikt over het verhuren van de Turkse middenvelder voor de rest van dit seizoen en de komende 2 seizoenen. Na 2,5 seizoen komt er een eind aan zijn periode bij Barça.

Prijzen

Arda Turan heeft 55 wedstrijden voor Barça gespeeld, waarin heeft 15 doelpunten heeft gescoord. Hij won met het team 6 prijzen: 1 kampioenschap van La L iga, 2 Copa del Rey, 1 Spaanse Super Cup, 1 Wereldkampioen voor clubteams en 1 Europese Super Cup. Hoewel er door omstandigheden niet aan de hoge verwachting is voldaan, kan Turan toch terugkijken op een mooie lijst. Arda maakte in de zomer van 2015 de transfer van Atlético Madrid, maar maakte door het Fifa transferverbod zijn debuut voor de blaugranas pas in Januari 2016.

Foto:www.fcbarcelona.com