Nieuws Januari 2015

Voorbeschouwing Elche-Barça

Voor de tweede keer in tien dagen bezoekt het team van Luis Enrique het Estadio Manuel Martínez Valero. Op 15 januari jl. versloegen de Catalanen in het returnduel van de achtste finales Copa del Rey de huidige nummer 16 van de Primera División met 0-4 na een week eerder al met 5-0 van Elche CF te hebben gewonnen in Camp Nou.

Vrijdag maakte de coach bekend alle beschikbare fitte spelers mee te nemen, met uitzondering van Ivan Rakitić en Jordi Masip. De wedstrijdselectie van 18 spelers bestaat uit: Ter Stegen, Bravo, Montoya, Piqué, Busquets, Xavi, Pedro, Iniesta, Suárez, Messi, Neymar, Rafinha, Mascherano, Bartra, Alba, S.Roberto, Adriano en Alves.

De wedstrijd wordt zaterdag a.s. om 18:00 uur afgetrapt. Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.