Nieuws September 2008

Vrij weekend

De in Barcelona overgebleven eerste elftal spelers, te weten Victor Valdés, Pinto, Sylvinho, Alves en Eto'o hebben vandaag de laatste training van deze week afgewerkt. Maandag zullen zij weer op de club verwacht worden, waar na woensdag de overige selectiespelers zich weer bij de groep zullen voegen. De zesde achtergebleven selectiespeler, Víctor Sanchez heeft vandaag met het tweede elftal van Luís Enrique meegetraind. Dit ter voorbereiding op de wedstrijd van jong Barcelona van aanstaande zondag in het ministadion.

Het thuisdebuut in competitieverband van coach Pep Guardiola zal zaterdag 13 september (20:00) plaatsvinden in de wedstrijd tegen Racing Santander. De eerste wedstrijd in de Champions League is direct de daaropvolgende dinsdag, 16 september thuis tegen Sporting Lissabon.