Nieuws Oktober 2017

Wedstrijdselectie is bekend

Ernesto Valverde heeft de selectie bekend gemaakt voor het duel tegen Athletic Bilbao. Andrés Iniesta is hierin niet opgenomen vanwege een blessure in zijn rechterdij. Het herstel van Don Andrés verloopt voorspoedig, maar de competitiewedstrijd tegen de Basken komt nog te vroeg. Javier Mascherano is in Barcelona heeft eerder deze week een training voorbij laten gaan, vanwege de griep, maar is voldoende opgeknapt om met de selectie af te reizen. Jordi Alba is door de medische staf van Barça fit verklaard en heeft in de wedstrijdselectie plaatsgenomen.

De selecti bestaat uit: Ter Stegen, Cillessen, Semedo, Piqué, Rakitic, Sergio Busquets, Denis Suárez, Luis Suárez, Messi, Mascherano, Paulinho, Deulofeu, Paco Alcácer, Jordi Alba, Digne, Sergi Roberto, André Gomes, Umtiti,
Oriol Busquets en Costas.

Foto: www.fcbarcelona.cat