Nieuws November 2019

Win een fanreis bij het jubileumfeest!!

Nu de Spaanse Klassieker verplaatst is naar de week voor kerst, heeft het bestuur besloten om het jubileumfeest te combineren met de wedstrijd tussen Atlético Madrid en FC Barcelona!

Tijdens de penyabijeenkomst op zondag
1 december a.s. staan we uitgebreid stil bij het
20 jaar bestaan van de Fan Club Barcelona.

Dat wilt u niet missen!!

Zo is er een héle speciale grote prijs:

NBD Sports, de partner van de fanclub voor reizen naar FC Barcelona, heeft ter ere van het jubileum één fanreis aangeboden om te verloten tijdens de penyabijeenkomst onder de aanwezige leden!

De Fan Club Barcelona dankt NBD Sports voor deze méga bijzondere prijs!!

Ieder lid van de Fan Club Barcelona dat zich vooraf heeft aangemeld én ter plekke aanwezig is, maakt kans op een volledig verzorgde trip naar FC Barcelona tijdens een reguliere fanreis in het seizoen 2019-2020!!

FC Barcelona - Athletic de Bilbao
10 t/m 13 april 2020

of

FC Barcelona - Espanyol
08 t/m 11 mei 2020

Ben je nog geen lid, maar wil je wel kans maken op de fanreis?
Inschrijven en lidmaatschap betalen tijdens de penyabijeenkomst is mogelijk.

Voor meer informatie over de fanreizen, klik HIER.

Klik HIER voor het programma en meer informatie.

Iedereen met een FCB-hart is van harte welkom om gezamenlijk bij FC Dordrecht op een groot scherm de wedstrijd te kijken, mits vooraf aangemeld!!

Natuurlijk zijn al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc. van harte welkom!!

Kom met ons klinken op het 20-jarig bestaan en meldt u HIER aan voor de penyabijeenkomst!!

U komt toch ook?