Nieuws Mei 2010

WK poule met 'strijd' voor Barça

De nationale competities zijn geëindigd, maar het seizoen is gelukkig nog niet voorbij. Het WK staat voor de deur. De Oranjekoorts wakkert aan en SoccerShares.com komt nu met een spel, waarbij je FC Barcelona ook tijdens het WK kunt steunen.

Op SoccerShares.com speel je gratis mee. Het spelconcept is uniek en eenvoudig. Voorafgaand aan het WK voorspel je de toto-uitslagen van alle wedstrijden. Goede voorspellingen leveren punten op. Met deze punten 'koop' je aandelen van landen. Tot het allerlaatste fluitsignaal van het WK strijd je dus ook echt voor de winst, met als hoofdprijs het geheel verzorgd voetbalweekend voor twee personen naar Real Madrid - FC Barcelona.

Onze FC Barcelona subpoule op SoccerShares biedt Barça-supporters het podium om tijdens het WK op sportieve wijze de strijd aan te gaan met voetbalsupporters in het algemeen en Real Madrid-supporters in het bijzonder. De Nederlandse fanclub van Real Madrid heeft namelijk ook een subpoule aangemaakt. Pak daarom de sportieve handshoen op en doe mee! Je kunt je persoonlijke account gratis aanmaken en, nadat je bent aangemeld, kun je je inschrijven bij de subpoule de Fan Club Barcelona.

Kijk snel op soccershares.com en doe mee!