De vrije dag

Op deze dag wordt in de ochtend per luxe touringcar afgereisd naar het centrum van Barcelona (Plaça de Catalunya). Tot in de avond bent u dan vrij en in de gelegenheid om bijvoorbeeld op uw eigen manier een aantal van Barcelona's prachtige toeristische attracties te bezoeken.

Sagrada Familia

Parc Guell

U kunt dit o.a. doen met de vrije op- en afstap van de 'Barcelona Bus', die u langs de meest bekende bezienswaardigheden voert, waaronder de Sagrada Familia, Parc Guell, de Gaudi-huizen, Montjuíc, de oude haven, de Olympische haven en de Ramblas.

Barcelona Bus

Voor tickets en meer informatie over de Barcelona Bus kunt u hier klikken.

Op een nader af te spreken tijdstip staat onze bus op Plaça de Catalunya weer gereed voor de terugreis naar het hotel.

Toeristische attracties met korting en zonder wachtrij!!

CHE voetbalreizen en stedentrips en de fanclub werken samen met Tiqets. Via Tiqets kunt u vooraf voor tal van toeristische attracties, musea en excursies toegangskaarten met korting verkrijgen. En met de toegangskaarten van Tiqets kunt u, bij veel attracties, ook nog eens een eventuele wachtrij passeren. Klik hier voor meer informatie.

Camp Nou Experience

Op één van de vrije dagen wordt in de ochtend per luxe touringcar afgereisd naar het imposante Camp Nou, het grootste stadion van Europa. Daar aangekomen doet u de Camp Nou Experience, een vrije rondleiding (met audiobegeleiding in het Nederlands) door het stadion, die u langs allerlei bezienswaardigheden voert. (Op de wedstrijddag is er overigens geen stadiontour.)

Het heilige gras

Kleedkamer bezoekers

U bezoekt de kleedkamers, bewondert de kapel, ziet de studio van Canal Barça, loopt door de spelerstunnel, betreedt het heilige gras, staat vlakbij Ronald Koeman's dug out, ziet de persruimte, voelt u groots in de presidentiële ruimte en overziet het immense stadion vanaf de zitplaats van de President.

Dug out

Spelerstunnel

Persruimte

Presidentiële ruimte

Aan het eind van de rondleiding brengt u een vrij bezoek aan het Barça-museum, het op één na meest bezochte museum van Spanje. Hier kunt u ook met de Champions League Cup op de foto. Na het museumbezoek komt u vanzelf terecht in de officiële fanshop, de FCB Megastore.