Nieuws Oktober 2014

Huesca tegenstander Copa del Rey

De Spaanse bekerfinale gaat dit voetbalseizoen in ieder geval niet tussen FC Barcelona en Real Madrid. Dat heeft de loting voor de Copa del Rey vrijdag uitgewezen. Real Madrid treft stadgenoot Atlético al in de achtste finales. De winnaar van dat duel zou dan FC Barcelona tegenkomen in de kwartfinales.

FC Barcelona start de strijd om de Copa del Rey tegen SD Huesca. Het is de eerste keer dat de twee clubs elkaar ontmoeten in een officiële wedstrijd.

De eerste wedstrijd is op 3 december in het El Alcoraz stadion van SD Huesca en de return in Camp Nou is op 17 december.

Het team uit Aragón speelt sinds 2013 in de Segunda División B, het derde niveau van Spanje. Ze staan op de 11e plaats na drie gewonnen wedstrijd, 2 gelijkspelen en ze verloren reeds drie competitieduels.

Alle wedstrijden:
Huesca - Barça